View Single Post
På 20-årsdagen min drakk jeg og spiste sopp

Fy faen... Jeg og en kompis hadde helt innpå med noen liter øl og bestemte oss for å toppe det hele med fleinsopp...

Like før det slo inn sa kompisen min "noe er galt..."
Jeg kom til meg selv en time senere, da lå jeg på rygg og lo - og noe sa meg at jeg hadde gjort det i ca. en time. Det svirret jævlig mye rart gjennom hodet mitt før jeg klarte å huske hvordan man rører på muskler... Satt meg opp, funderte på hva faen som hadde skjedd, prøvde å snakke og lo meg nesten ihjel av min egen stemme.

Etterhvert kom jeg mer til meg selv og trodde det heftigste var over, plutselig... uhmm... det var som om rusen REIV virkeligheten i fillebiter og dro meg langt pokkerivold bort hvor jeg glemte ALT om vår egen lille verden. Etter en ikke så veldig lang tid kom jeg til meg selv, jeg lå igjen på rygg og lo.

Etter at det var gått en par timer, og en uendelig mengde med virkelighetsflukter var jeg sikkert tilbake i denne verdenen. En veldig merkelig verden, fortsatt tura som faen. Husker jeg gikk inn på badet og syntes det var altfor lite lys der, så ble det fort mye lysere

Mønstret på veggene ble flytende i form og farge, musikken var levende og nesten til å ta på... Mange rare personer og dyr og ting var overalt, med veldig sterke farger. Veldig tegnefilmaktig.

Hvis dere har sett Fear and Loathing in Las Vegas, når de sniffer eter og drar ut... Vel, mine kroppslige egenskaper var ca. likedan.


Mot slutten ble det veldig slitsomt og jeg ønsket jeg kunne sovne.