View Single Post
Sitat av Sky Vis innlegg
Haha, herlig xtapo! For et hysterisk DMT surr du havnet i! Kan kanskje ha noe med settingen å gjøre? Lærte deg nok at (selvom du sikkert vet dette) at det ikke alltid er best å bare stikke over til en kompis på impuls og fyre masse DMT i bongen. Selv opplevde jeg min opplevelse som det snåleste og mest sinnsyke noensinne, men møtet mitt med disse skapningene var av en lysere og kjærligere natur. De virket også svært intelligente for mitt vedkommende og fy faen så interessant det er.
Vis hele sitatet...
Hehe. Det var aldri planen å komme langt ut, jeg var nok litt overmodig når jeg doserte der gitt. - Har bare hørt så mye om hvor vanskelig det er å bryte gjennom til alveverdenen, så jeg tenkte det bare var å dosse på, og at jeg ikke kom til å bryte gjennom uansett.

Om mulig, kan du fortelle litt mer om hvordan du følte deg og hva slags tanker som eventuelt dukket opp utover at du trodde skapningene herpet omgivelsene dine? Fikk du denne følelsen av å være 120% våken og klar? At sansene dine var skjerpet til det ytterste? Og var du hele tiden tilstedeværende i dine fysiske omgivelser?
Vis hele sitatet...
Tankene mine husker jeg svært lite av. Jeg brukte det meste av tiden på å se rundt meg og prøve å komme overens med den nye, syke virkeligheten jeg var skutt inn i. Jeg husker jeg ble svært fascinert av måten disse vesnene forandret seg på, det var roterende (i alle retninger samtidig) hoder som var totalt forskjellig hver gang ansiktet dukket fram igjen, totale kroppslige transformasjoner, osv. Rakk ikke tenke!

Jeg følte meg svært våken og klar, og det jeg så var, slik jeg har hørt andre beskrive det før, mer virkelig enn virkeligheten selv. Jeg var hele tiden til stede i rommet jeg satt i, men hele rommet var transformert til noe HELT annet. Ingen av objektene i rommet var det de egentlig var, alt var annerledes. Jeg så ikke bare transformerte objekter, men nye objekter som også var i evig forandring, både på gulv, vegger og tak, og i luften rundt meg. Vesnene spratt rundt og hadde fysisk omgang med hele rommet, og veltet og herjet med ting så jeg kjente vibrasjonene fysisk.


TrondAcid: Svært interessant rapport, dog totalt annerledes enn n,n-DMT slik jeg tolker det du skriver. Takk