View Single Post
Trådstarter
595
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Går ikke an, kommer helt an på forholdene planten vokser i og hvilken strain det er.
Vis hele sitatet...
Strain:
Som det står i trådens første post, det er to AK47 - Serious Seeds,planter og en Afgan Kush Ryder fem auto - World of seeds mellom dem to.

Forholdene planten vokser i:
Som det står i trådens første post, "Biotopen kalles furumyrskog. Her er det hjort, det vokser forskjellige typer lyng, mose, brakjebusker, blåbær, tyttebær, gress og myr. Furuen dominerer ubestridt."

Så jeg er enig med deg Dodecha, det "går jo ikke ann" å estimere slikt men mitt første estimat er at enten så blir det noe eller så blir det intet.

Slår mitt første estimat til, så blir mitt andre estimat i overkant av eisval foreslår. Men folk får komme med konrete estimater basert på egen erfaring og den framlagte informasjonen. Den som kommer nærmest i gjetningen vil få en cura bud tilsendt i posten

Alle er bekreftede hunnplanter. AK47 er en sativa/indica hybrid som har forholdsvis kort blomstringstid. AfganKushRyderen er en indica med noe ruderalis i seg. Det er vissnok dette ruderalisgenet som er såkalt "autoblomstrende". Men blomstringen til cannabisplanten er fortsatt omhyllet med mysterier. Det er ikke så lett at man kan si 12/12, fargespekter eller equinox også blomstrer de....hehe. Men jeg gleder meg til å se disse i slutten av september. Da burde de se ferdige ut ifølge min magefølelse.

Spørs bare om primatene, insektene og klåvdyrene holder seg unna + at det blir masse sol. Så det er ikke "bankers" ennå.