View Single Post
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Jeg har veldig lyst til å tattovere "Pakkis" i en form av old-school logo på brystet eller på biceps (I know..) Jeg er persisk/iransk og veldig kjent for min selv ironi og litt drøye humor blant mine nærmeste venner. Er det for drøyt? Kan det hende at tattovøren nekter å utføre tattoveringen? Og sist men ikke minst: jeg har lyst til å bli ungdomskole lærer, tror dere at det kan dukke opp problemer i den sammenhengen?

Jeg diksuterte dette med vennene mine her om dagen, og vi kom frem til at det hadde vært en perfekt tattoo
(noe slikt)
http://desmond.imageshack.us/Himg13/scaled.php?server=13&filename=pakkis.png&res=landing
Vis hele sitatet...
Persisk og svær "pakkis" tattoo på brystet. Og du skal bli lærer (selvbilde for barn/ungdom) ?

Jeg har og tatt noen "barnslige" tattooveringer. Men om du kommer så langt som og sette deg i tattoostolen edru og virkelig vil det, så har jeg det inntrykket at man som regel ikke kommer til og angre.

Tenk deg selv når du blir eldre og kanskje triller rundt i rullestolen på gamlehjemmet med pakkis trykt på brystet. om den tanken ikke gjør deg noe så er det bare og kjøre på =)