View Single Post
Trådstarter
420
Takker for svar, og interessant og lese deres lille "argumentering" mot hverandre. Lest på Erowid, og Wikipedia, og diverse trippraporter om DMT. Synes det virker veldig interesangt grunnet hvor sterkt inntrykk det har gjort på mange mennesker som har prøvd substansen. Er veldig interisert i og oppleve forskjellige bevistheter, mens jeg har mitt opphold her på Jorden. Husk at det er lov å tenke selv, når det kommer til hva som er lovlig, og hva som er lovlig

Skeid: Når du sier at man blir "insane" hvis man ikek drømmer mye, mener jeg du tar feil. Jeg drømmer, hvis jeg er HELDIG kanskje 1-2 ganger hver måned, det har også gått kanskje et år, fra hvergang. Vanligvis er alt bare svart

Drømte mye den gangen jeg tok Pinex Forte (måtte bare prøve, men skjønner ikke hva alt fusset om det er.) Jeg er helt normal, bortsett fra at noen venner sier at jeg har psykopatiske tendenser (angrer ikke over ting jeg gjør, og har ikke empati/medlidenhet). I tilleg til at jeg hørte endel stemmer, etter min hasj periode, stoppa med det, og stemmene stoppa.