View Single Post
Nå kan ikke jeg si det helt sikkert, Men det sies at "The pineal gland" utskiller DMT hver natt du går inn i REM søvn, og rett før du dør. Alle mennesker drømmer hver natt, og gjør man ikke dette vil man literært "Go insane" som
Joe rogan sa. Med andre ord, og ta dette for å komme til en drømmelingende tilstand ser jeg ikke som farlig.

Dimethyltryptamine (DMT) is the alleged molecule that the brain produces during REM sleep that causes us to dream. Rogan claims in the video below that sleep is a psychedelic experience and that taking DMT allows you to experience that. One side-effect is that, just like regular dreams, you quickly forget the experience once it’s over.
Vis hele sitatet...
Se video.

Vel, såvidt jeg vet er det heller ingen fysiske skadevirkninger på det å innta dmt, Kanskje for lungene om det røykes?
Og å kalle effekten unaturlig eller ikke, kan jeg ikke si noe om, Jeg tror det var sånn at om du tok en større dose enn så og så mye, så ville du uansett ikke huske noe av trippen, mens tar du det i moderate doser,
Smoked DMT Dosages
Threshold 2 - 5 mg
Light 10 - 20 mg
Common 20 - 40 mg
Strong 40 - 60 mg.

så vil ta deg med til hyperspace.
Men selv etter det, glemmer man fort tydligvis hva som faktisk skjedde, hvorfor aner jeg ikke og vil ikke utale meg om.

Og til svar på det du skrev til Sky : Vel, moderate menger vil si, Ikke for mye, og ikke for lite, Jeg ville sagt noe imellom.
Med andre ord, dmt har en dosage hjelp på erowid "Denne er laget ut ifra gjennomsnitt regner jeg med, og da vil en moderat dose ligge på midten." så mellom 20mg og 40mg" er moderat dose når det gjelder dmt. Lsd ligger vel på 120-170 ug.

Og informasjonen kommer fra kilder som man søker opp ved hjelp av google, bøker osv.
Anbefaler deg "The spirit molecule- rick strassman" om du er mer intressert angående det med REM søvn og dmt"