View Single Post
Vil starte med å si at kommentaren min om underutviklet hjerne var litt sleivete, men jeg står fortsatt på det at jeg ville tenkt meg en del ganger før jeg tar stoffer som i så stor grad stimulerer hjernen på en måte som ikke er naturlig.

Dodecha: Nå er det slik at brorparten av befolkningen med slike meninger IKKE er her, og jeg tenkte det er greit å represtere den parten før en nybegynner dukker hue ned i pillaskåla. Det vil si, jeg tror ikke dette er det mest nøytrale stedet å spørre om slike ting.

Sixpounder: Jeg bare synes det er litt teit at på et forum som jeg har fått inntrykk av at er generelt USA og religion fientlig plutselig bruker som argument at religiøse i USA bruker dopet, og da er det legitimt. Dodecha kan rette meg opp om det ikke stemmer i hans tilfelle.

KingPill: Interesant det du sier om REM søvn, men har du noe peiling på nøyaktig hva som blir produsert? REM søvn er jo preget av drømmer, så betyr det at du kommer i en slags drømmetilstand når man er våken? Forresten, at det produseres på natte ved REM søvn, betyr ikke at det er naturlig for kroppen å få en stor dose av det midt på dagen. Mulig stoffet i seg selv er naturlig, men effekten på kroppen blir jo fortsatt unaturlig.

Sky:nUvitenhet, uvitenhet, uvitenhet.. Slik argumentering er sikkert en fin måte for deg å sette meg i uvitenhets-boksen din, og kan da stemple meg fra starten av. Slutt med det er du snill. LSD og DMT er ikke skadelig i moderate mengder, sier du? Hvor har du denne informasjonen fra, og hva er moderate mengder?