View Single Post
Trådstarter
420
Til og med jeg skjønner at å sniffe bensin er veldig "mind fuck", og veldig dumt, med mindre man har det som personlig formål å ødelegge hodet sitt. Har en venn som nettop inhalerte dospray, rimelig dumt tenker jeg, som mener inhallanter, og fattigmanns dop, rett og slett ikke er verdt det.
Var en gang jeg hadde "stoner" kveld hvor jeg satt inne å røyka pipe. I og med at jeg liker å sitte å fikle med ting, og at jeg liker å brenne ting veldig godt, så ble det med at jeg satte å lekte med ligther. Ble med at når jeg skulle brenne en flaske, (som senere ble til en bong) litt nøye, at jeg ved et feiltak klarte å puste inn en god del lighter gass (sånt skjer når en er stein, dere vet hva jeg snakker om, i hvertfall dere som har røyka sin del Cannabis). Begynte å se rødt og grønt, og trodde Albert Einstein løpte etter meg og prøvde å stikke meg ned med en spiss kjøttkniv.

Det er det jeg mener om det.

En venn kom til meg forresten i dag og spurte om jeg ville prøve muskatt, har slev tenkt på dette, men droppa idèen. Hva synes dere? er det noen skader ved dette?