View Single Post
Seint inlegg her men..
Jeg hadde forskrevet Imovane 5 mg, 1 tab for å sove.
av rundt 30 ganger fikk jeg halliser 2 ganger.
Første gangen var det begrenset til mange farger på veggen.
Andre gangen var det en silkeaktig spindelvev myk lett oppløselig flytende nesten levende i luften, hardt å forklare, det beveget seg i hele rommet, jeg kunne vifte det rundt, rive det opp..

Så fikk jeg Zopiclone 7,5
Første natta fikk jeg kraftige halliser, hele rommet ble plutselig opplyst og helt silkeaktig hvitt og flytende uten ordentlige hjørner, en stor skikkelse står på enden av senga og ser på meg, så faller den mot meg, og jeg skvetter så jeg vekker samboern min.
Jeg skjønner at det ikke er ordentlig, og slår på ett sterkt lys, rommet blir normalt litt, bare litt.. rundere i kantene...
Men min kjære må sove så det kan ikke bli på, da jeg skrur av lyset igjen ser jeg han rotere hodet, en mørk skikkelse står ved vinduet, og så beveger den seg mot senga, plutselig kommer ett mørkt silkeaktig glinsende gitter mot meg.
Under det hele må jeg dobbelt sjekke at det ikke er ett lys bak meg, for det føles som det lyser fra halsen, øynene, bak meg, selv mens det er mørkt.

Som vitne til alle hendelsene er min temmelig sjalu samboer Hadde ikke han kunnet bekrefte det ville jeg trodd jeg hadde drømt det.
Har ikke ved noe tilfelle tatt mer enn en pille, og tar de ikke daglig.
Men nå kan det vel tenkes at man er lettere mottakelig/triggbar om man har tatt hallusinogener tidligere i livet?
Er ganske så enig i at det er en halv rem fase, søvnen har vært avbrutt helt på randen.


Halliser hr jeg forsåvidt også fått av rohypnol + amph + 3 dager med å være våken på blandingen + mye aktivitet... Ble en del sprø syner ut av det
Sist endret av Cau; 18. januar 2009 kl. 03:15.