View Single Post
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Leona
Jeg har aldri fått halliser av Imovane. Men ble direkte psykotisk av hasj. Så det er individuelle forskjeller her. Derimot så fikk jeg noen ubehagelige halliser av Stilnoct.
Imovane tar jeg ganske regelmessig. Funker best for meg med alkohol. En halv flaske vin og et par Imovane er god som gull. Aldri blitt psykotisk, til tross for at jeg i utgangspunktet har lett for å bli det. Kan bli det uten noen form for rus.
Men rusa blir jeg, og liker rusen, selv om det gir heftig amnesi. Ringer og styrer, gjør masse ting, spiser, rydder, vasker klær - men husker ikke en dritt dagen etterpå. Den vonde smaken har jeg vendt meg til, så nå tygger jeg det. Aldri tenkt at det er noe rusproblem å ta Imovane egentlig... kanskje det er det. Men får det lovlig. Av lege/psykiater.

Kan forresten nevne at Imovane/Zopiclone ikke er benzo. Det er et Nonbenzodiazepine preparat.
Vis hele sitatet...

Nå har jeg ikke definasjonen av psykose helt pugga, men selv om du syntes alt virker som om alt er som det skal være når du er fjern på zopiclon, så betyr ikke det at folk rundt deg syntes du virker normal når du spør om de samme tingene hvert 5. minutt.
Reiser deg opp, går inn i et rom, glemmer hvorfor du går inn dit, og repeterer.
Når du føler deg bedre og bedre, og tar mindre og mindre hensyn til de rundt deg.

Jeg veit ikke om du har hengt sammen med folk når du har spist, men det suger å sitte et par dager etterpå og tenke på alt det dumme du husker du har gjort\sagt, og vite at du sansynligvis bare husker en brøkdel.
Sist endret av Bothrops; 8. juni 2008 kl. 11:25.