View Single Post
jeg fikk utskrevet zopiclone av legen, (7,5mg) for test om dette kunne hjelpe meg for å sove.
jeg tok 1 før jegg la meg men etter 40min ga jeg opp. Dvs. jeg ga ikke opp, jeg trykte i meg 5stk. på rappen å skylte ned med 4tuborg, etter en kort stund begynnte rommet å kicke inn til 1000 å jeg må si at jeg aldri har blitt så full på 4 øl før. Jeg har dog aldri fått halliser på dem, men den dagen som ventet, metallsmak i kjeften, dårlig balanse å almennt døsighet gjorde meg fast bestemt på at det vil ta sin tid før jeg begir meg ut på noe sånnt igjen.

En gang, for noen år siden trykte jeg og en kamerat i oss 1 brett hver med flunipam, (0,5mg), å gikk ut på et jorde, jeg så meg selv som en viking med saue-ull på ryggen, å kameraten min var en metallmann med småmenn stillt på rad og rekke. vi begynnte å "drømme" at vi sloss med fienden, men etter en stund endte det opp med å banke løs på hverandre. jeg husker svært lite mer en det, men vitner skal ha sett oss sloss der i nesten 2 timer, for så ha løpt etter hverandre inn i skogen. Neste morgen våkner jeg opp på internatrummet, med kameraten min liggende i skjed ved min side, det var leire å jord fra gulv til tak, sprukket øyebryn å jeg kunne knapt gå.

Heldigvis var ringmusklen intakt å alle klær var der de skulle være så det var ingen grunn til panikk fra det holdet.
konklusjonen med det hele var egentlig bare at benzodiazipiner er farlige greier, men som JungleChick sier, svært lite troverdig historie med tanke på at vi snakker om 1 zopiclone. Om du fortsatt står på ditt så vil jeg anbefalle en psykiater og vurdere med din fastlege hvor vidt du tåler disse stoffene.