View Single Post
At man i det hele tatt skal lage en "tripprapport" om innsovningsmedisin kan virke rart.
Men denne pillen hadde rare virkninger på meg, og vil prøve å forklare dem best mulig.

Jeg fikk en 7,5mg Zopiclone hos kompisen min, og han sa jeg skulle la den oppløses under tunga.

Jeg satt med pc'n og la pillen under tunga. For en sinnsyk stygg smak!
Etter hele tabletten var oppløst, skylte jeg det hele ned med ett glass cola.

Etter 10 minutter begynte jeg å føle meg rar her jeg satt med maskinen.
Jeg merket aldri at jeg ble noe ruset der og da, men når jeg tenker over i ettertid hva som skjedde, var jeg nesten psykotisk...

Jeg hadde flere programmer, eller vinduer oppe å kjøre i Windows. Og fikk problemer med å flytte rundt på dem etterhvert.
Musen var umulig å bruke, så jeg måtte bruke hendene på skjermen, men dette funket jo ikke.
Jeg ga opp! Gikk å satt meg på sengkanten for å ringe kjæresten min å fortelle dette.

Nå kommer det sykeste jeg har opplevd i hele mitt liv.
Her sitter jeg på sengkanten og prater i telefonen, og plutselig rett atmed tv'n står det en liten dverg med rødt krøllet hår, og en harpun med line i ene hånden.

Plutselig skyter dvergen avgårde linen slik at den sneier hodet mitt og fester seg i taket bak meg, også begynner han å klatre forbi meg!
Dette er da det siste jeg husker før jeg slengte mobilen fra meg i panikk, og sovna av.


Kjæresten min fortalte i ettertid at jeg har pratet til henne om berg-og-dalbaner, dverger og mye annet usaklig helt til hun la på.

Kompisen min som ga meg dette fortalte at jeg hadde ringt han og sagt at siden han ga meg disse pillene var han ansvarlig. Og han var da ansvarlig for å jage vekk dvergen som nå hadde gjemt seg under databordet mitt.

Dette var en morsom opplevelse å tenke på i ettertid, men jeg var seriøst livredd i under "rusen", og var ikke megselv.
Og det var ganske enkelt å sovne, så sovemedisinen funket jo.