View Single Post
Ta deg tid til å lese denne artikkelen her.. http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/10/29/291201.html
den er vel ikke helt up to date men jeg regner med at de samme regler gjelder fortsatt..
Og btw leste der at en vekter hadde presset en 12-13åring med albuen opp mot en vegg albuen presset mot halsen foresten..
Dette er noe jeg innbiller meg at er nærmest standard prosedyre for de taperne.. og det er som sagt noe som irriterer meg mer enn værst.. åssen kan de forvente at vi skal følge lover og regler om å kjøpe bilett når de voksne personene bruker vold som løsning på barn.. til og med under straffealderen.. fy faen for noen jævla idioter.. Dobbeltmoralen i dem sin holdning er så grov at det ikke skulle vært sant.. ironi på høyt nivå om du spør meg!
Gleder meg til å finne ut for shure om de faktisk kan holde meg igjen på noen måte eller bruke vold til å hold folk igjen til politiet kommer da vet dere.. no more tickets Jeg gjør så gjerne alt jeg kan for å boikotte den flokken med tyttebærpurk..
Og btw du som lurte på det med tape rundt billetten! Blir du tatt så får du dobbla boten din til minst 1500kr.. en vennine av meg ble tatt for det .. eller så kan du jo rett og slett gå av banen og løpe så fort som beina dine kan bære deg.. og gjerne skrike noen skjellsord til de taperne som velger denne idiotiske "jeg var for dum for politiskolen" jobben ÆÆÆÆÆÆÆÆ hater dem!!