View Single Post
Sitat av ShK
det er ikke artig å bli "hentet" av 3 vektere på ett kjøpesenter med mange hundre kunder står og ser på, og bli "holdt" av politiet før jeg slapp ut....
det er faen så kjipent, tenker på alle som så det der
hadde jeg runna, så hadde jeg vært manhunted nå, så regner med at jeg gjorde det rette (med å bare gi meg) for noe jeg egentlig ikke er helt skyldig i.
Vis hele sitatet...
Du er en av disse du.

Har jobbet på et av Norges største kjøpesenter i rimelig nøyaktig 3 år. Jeg kjenner din type, du er av dem som henger overalt på senteret, lager bråk og skaper kvalme for kundene og ansatte på senteret. Dere er som oftest ganske lik.

Og hva gjør så ledelsen med dette? Jo, ikke nok med at det går ut over enkelte kundegrupper(f.eks eldre, det blir strategisk plassert ut mindre benker for å holde slike som dere vekke), de må faktisk vise ut enkelte personer, som deg. Men du er også smart nok til å komme tilbake over helgen, bare for å se hva som skulle skje. Hvis du ikke tar en utviselse på alvor så får det være din sak, men da får du ta konsekvensene.

Jeg håper bare inbitt på at du blir slått ned av en gjeng med østkant-horer(afrikanere, gulinger, hvite med stor tiss, something large) mens du ligger i rennesteinen med sprøyta i pikken mens politiet skriver ned dine siste ønsker før du dør av nyresvikt pga. pillebruk og narkotikamisbruk. Så håper jeg at du har ingen venner, slik at staten slipper å bruke alle pengene hver borger får tildelt til begravelsen når en dør.

Jeg håper verded på, under åsyn av nff admins, vifer, vanlige brukere og deg på bunnen, at du dør en vakker dag. Helst imorgen.