View Single Post
m0b
m0b's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Jesper, les posten min igjen og skjønn den. Det er altså ikke snakk om hvor fælt det er å jobbe eller hvor uhorvelig mange penger 300 kroner er. Det er en prinsippsak.

zwifty, da jeg var på ungdomsskolen og hadde OD dag, var jeg på skolen (av samme grunnene som nå, forresten. Krangla meg til det.), og det var serdeles lite folk på skolen. Stakk innom rektorkontoret og knabbet skolenøklene med meg. Jeg dro i ettertid inn på skolen om natten og lastet ned Quake 3 demo, på deres linjer. Var også innom litt før jeg skulle slutte på skolen og knabbet med meg X antall kilo kladdebøker for å ha på VGS.

Aciid: Hva er riktig, og hva er rett holdning? Da jeg var i militæret fikk jeg over normal på holdning og omtrent samtlige andre punkter? Hva som er korrekt holdning er da vitterlig en subjektiv mening? Jeg mener det er feil holdning av deg å bli styrt på denne måten, du "tror" tilsynelatende at du gjør dette av fri vilje(Nei, jeg mener ikke dette bokstavlit).

Forøvrig er jeg rimelig sikker på at jeg hadde gjort dette dersom jeg ikke hadde blitt prøvdt tvunget til dette. Jeg gjør det altså, kun på trass og mine prinsipper.