View Single Post
Aybara: Ikke for å pirke, og jeg ser såklart at du har et poeng. Men; Så det du sier er altså at all den skremselspropogandaen og enkelte forskningsresultater som florerer i media, blandt skole, i politikken og ellers er korrekt, eller at det er noe i det fordi flere personer har kommet til den samme dømmende konklusjonen? Hva med den andre parten, som mener motsatt eller forholdsvis det samme bare til en mye mindre grad? Det er flere på begge sider av linja...

Men tilbake til topic; Angående dette, så har jeg på lik linje som rbt sett nok av disse påstandene, eller "påstandene" om du vil. Både for og imot, fra troverdige og utroverdige kilder, og for meg virker det som om det er en del uenighet rundt emne fortsatt. Så for min del, tar jeg det men en smule skepsis, og med et håp om at det kan bevises å være enten inkorrekt, eller ikke i den grad de sier det er. Har allerede kuttet hardt ned på røykinga, dessuten blander jeg med mindre tobakk og mer mekk. Regardless om det er tobakken som er skyld i hva artikkelen forteller, mekket eller en dårlig kombinasjon av begge så føler jeg at jeg kan ta det med ro - inntil videre.
Sist endret av Sky; 29. januar 2008 kl. 18:43.