View Single Post
Sitat av Ralith
På skolen der jeg går kom sv med flere barnslige og usaklige kommentarer, og hisset dermed opp representanten fra frp - som forresten ikke oppførte seg så fordragelig selv. Til tross for dette vil jeg ikke påstå at hele venstresiden er en gjeng med skrikerunger.

Og hvorfor ikke? Jo, fordi på barneskolen lærte jeg at en av de dummeste tingene man kunne gjøre, var å ta alle under en kam - bare på grunn av egne meninger og preferanser.

Å påstå at det bare er høyresiden som har politikere med populistiske trekk er vel kanskje LITT feil? Spesielt når det tilsynelatende kommer fra en person som ikke ha så veldig mye til overs for "høyresiden" - eller hva?

Vis hele sitatet...
Hva sa denne svrn?
Sv er det eneste partiet som følger en idelogi, som da er en sosialistisk ideologi. Det skal ikke mye til å forstå seg på hva sv vil. Sv ble dannet etter som at arbeiderpartiet ble mer høyre og Ap bestemte at Norge skulle inn i Nato. Ap folk som savnet en ideologi gikk ut av partiet og dannet sosialist forbundet. ALT skal være offentlig og Norge skal helst ikke være med i USA og andre land sitt arbeid med å bestemme hvem som skal leve eller dø o.s.v. Jeg mener altså at sv er de eneste som har en form for ideologi og er lei av at høyre siden kan si hva de vil (og dere vil tro de) uten at noen kan si at det er noe feil med det han/hun sier.