View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av aghona
Som sagt tidligere, dette direktivet er en unødvendig reaksjon på en stor bløff, terrorisme finnes ikke i Norge iallefall(hvis i det hele tatt). Og ett bombe attentat fra eller til så er det etter min tenkemåte helt likegyldig for vår personlige sikkerhet her i landet.
Vis hele sitatet...
Eg ville ikkje sett vekk i frå at terroristar finst i noreg. Spørsmålet er berre korleis i alle dagar datalagringsdirektivet kan hjelpe oss mot dei - og på alle punkt har eg komt fram til "på ingen måte". Det har til sjuande å sist null å sei for evt. terroristar som måtte finnast eller ikkje, fordi det er trivielt å omgå, trivielt å ignore e.l.

I dag kan politiet gå inn med kommunikasjonskontroll (i.e lese e-post, logge TCP sessions, lese MSN e.l.) i saker med strafferamme over n år. Drap har over n års strafferamme, og samme har terrorisme. Så dersom politiet har mistanke kan dei be om avlytting, og høgst truleg få retten sin godkjenning til dette. Då får dei _alt_ dei ville fått gjennom DLD, *SAMT* innholdet, altså mykje meir verdifull informasjon, som kan brukast i rettsalen. Dersom politiet *ikkje* har mistanke til vedkommande, vil dei ikkje bli avlytta, men info om kven dei har kommunisert med vil bli tilgjengeleg på 1-sida i vg dagen etter at det smalt på gardermoen... eg ser ikkje heilt nytteverdien i det.