View Single Post
Sitat av meitemark
Vis hele sitatet...
Må si jeg lo litt da jeg kom nær bunnen på den artikkelen.. Facebook gruppe mot EU direktivet, man fronter da åpenbart ikke personvern ved å melde seg inn i facebook.

Sånn som sky og flimzes forklarer terrorismen med at vesten blåser den opp og skremmer folk med den stemmer jo ganske bra det. Frykt er den enkleste måten å kontrollere folk på, så den er jo både til fordel for terrorister (finnes de egentlig, eller kan man si personer som gjennomfører bombe attentater som det het før).
Terrorist er ett nylig mye brukt begrep i skremselspropaganda fra div. organisasjoner (EU) som ønsker å kontrollere folk.
Sånn jeg ser det nå er amerika verdens politiske forbilde og politikerne der er verdens ledere, og folk spør hvofor jeg bryr meg om amerikansk politikk....

Som sagt tidligere, dette direktivet er en unødvendig reaksjon på en stor bløff, terrorisme finnes ikke i Norge iallefall(hvis i det hele tatt). Og ett bombe attentat fra eller til så er det etter min tenkemåte helt likegyldig for vår personlige sikkerhet her i landet.