View Single Post
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Jeg har ikke lest hele threaden, så sorry hvist jeg bare sier et påfunn som er sagt før.
Siden dette ikke har fått på langt nær så mye oppmerksomhet i media somm det burde, burde VI på Nff gjøre noe med det. Jeg er ganske sikker på at hele landet vil være imot en slik lov, og spesielt oss her på Nff.

Tingen er at media ikke gidder å skrive om det, de tror det er noe folk ikke vil bry seg så mye om. Men hvist vi her på Nff bruker "tips oss" muligheten i de forskjellige avis siden etc, vil de se at folk faktisk syntes dette ikke er en så bra ting. For hvist de for 1000 tips inn om den samme tingen kommer de ikke til og ignorere dette. Og hvist dette ikke hjelper burde vi her på Nff finne en måte og få folket oppmerksom på dette. fordi dette EU direktivet er et rett og slett idiotisk på funn. Skulle tro de som fant på dette hadde hode langt opp i ræven.

Vi kan ikke la en dum lov som dette bli vedtatt, den er jo helt idiotisk!

Jeg lurer også litt på hvordan de ska gjennomfører dette, fordi hvist de skal overvåke hele europas netttrafik og lagre det i loggfiler kommer de til å trenge en stor database ? Det kommer jo til å bli enorme mengder med data etter en stund?