View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Xasma
Better safe then sorry? Om de bomber Norge og familien din dør vil du angre på at du sa det der. Du skjønner, det fine med terrorister er at de a psyko hele gjengen, og viser du fingeren til en muslim sprenges hele kvartalet du bor i innen 24 timer. (Glad i å overdrive.)
Vis hele sitatet...
Jepp, men å ha trafikkdata vil ikkje hjelpe oss i ein slik situasjon. Det som vil hjelpe oss i ein slik situasjon er å bruke alle pengane vi i dag bruker på overvåkning av vanlige lovlydige mennesker på å opprette et helvetes godt sivilforsvar. Det får vi mykje igjen for, ettersom det kan settast inn ved ulukker, naturkatastrofer, terroraksjoner, krig, skogbrann o.l. I heile tatt relativt samfunnsnyttig.

99.999999% (minst) er ikkje terrorister, og kvifor i grønnsvarte helvete skal vi bruke pengar på å overvåke ei gruppe der du har flaks om ein terrorist dukker opp? Er det ikkje enklare og billegare å bruke meir målretta overvåking? Og kva i alle dagar hjelper det oss å kunne peike på at A har kommunisert med B. For alt vi veit kan dei ha utveksla oldemors vaffeloppskrift, for det er ikkje krav til lagring av samtalens innhold!

Og dessutan overser du at terroristar veit om at trafikkdata blir lagra. Det vil sei at dei vil kunne tilpasse seg det, og kommunisere på ein slik måte at det ikkje er opplagt kven som er mottakar, og kven som er avsender.

Bare for å demonstrere:

Kode

-----BEGIN PGP MESSAGE-----
Version: GnuPG

jA0EAgMCHjwiIUZIWctgycBWgnPsnT5SepiyG9ciPCtHM+Q71i8y7vWbvU65m7pc
jInzwJk2BOS/kxL/xkcjfYOFNFjd1N2EnW2b6oMx4Z2XyL9DZ9xdt+zq/7OOCX4J
6KmO+DGZpAqA8BliiAtw/bMLEyEyBI7sbmYrtov2stQnv2t4vemAEt2ehivIPear
wLJ6NjZp5CBTak8rRKfrVsM4BxnfU0MSp3Z7aLmDZitm7vjftTKtlPLClOtltjze
SjrPBa7Qs9h+EGiuhS8U9ulZvWqkjCI7e0sE07RTGgJXYUMPeg53naKwvVXAazQS
ZA74gCN4VjjEhDSEFlL+NqiIt6qKAveayQVuZoeHvIE4Y91QxZOUO+5XvOkPX5VH
zDs0FsAlC7U=
=7gq1
-----END PGP MESSAGE-----
Kryptert melding. Ettersom nFF er åpent, og sikkert har et par tusen unike besøkande i døgnet, har eg no sendt ei melding til *en* person der ute, utan at nokon er i stand til å
1: bevise kven av dei 3000 som besøker nFF det er (alle som har besøkt tråden har også lasta ned meldinga)
2: bevise at vedkommande faktisk dekrypterte meldinga
3: bevise at den faktisk var adressert til han, og at han ikkje berre gjetta det dårlige passordet eg hadde brukt.

Oh, ja forresten. Her enda ei melding: https://imma.gr/2960. Muligens. Kanskje det er brukt steghide for å gjømme kryptert beskjed i bildet? Gudane vite, det er rimelig vanskelig å finne ut.

Og ja, forresten, viss du skal ha den støvsugeren du ville kjøpe, så ring 21 21 21 00

Ok. Da har eg presentert tre-fire måter å kommunisere til en person, uten å røpe kven den personen er. Kort oppsummert: kryptert melding public posta.

Mulig steganografi.

Avtalt betydning av t.d telefonnummer. Et telefonnummer som slutter på 00 kan bety avbryt planen, et som slutter på 11 kan bety kjør på. Trykk annonsa i tilfeldig avis, og en har brått mange hundretusen potensielle mottakarar i enkelte tilfelle. Publiser på internett, og ein har det samme.

Når eg på få minutt er i stand til å komme på desse tre måtane, kvifor er då overvåking i heile teke nødvendig? Og det fine med alle metodane eg har brukt er at det blir klin umulig å bevise kven mottakaren er, kun utifrå meldinga eg har sendt. Kvifor? Fordi det er tusenvis, om ikkje fleire, potensielle mottakarar.

Kva om eg poster ei kryptert melding til usenet? Kanskje 50000 personar les den. Kanskje fleire. Eg veit ikkje kor mange som brukar usenet.

Kva om eg postar eit bilete, med steganografisk informasjon, av musa til britney, på $random_fildelingsnett. Då vil fila ha spredd seg for alle vindar på eit par timar om eg har flaks, og det blir i praksis klin umogeleg å spore kven som har motteke fila i heile tatt.