View Single Post
Hehe, olje er ett spennende kapittel av boka(/planten) cannabis! Legg litt aske på rista i enten pipa eller vannbongen din, og så drypper du en ørliten dråpe olje på asken. Så fyrer du bare på og trekker inn...mmmmm! Poenget er vell at man trenger mindre doseringer, og det er mindre, så lettere og oppbevare. Og selvfølgelig er det jo morro og kunne spandere ett trekk olje med 50% thc på kompisene Ps. hvis du ikke drypper oljen på aske, så vil dråpen renne igjennom rista når du fyrer på.

Jeg vil dele en film jeg fant på youtube. Hashbean420 fra danmark har laget den, og det er en videoguide hvordan du lager olje, simpelt som bare det. Husker jeg ikke helt feil, så har han også en videoguide hvordan du endrer konsistens fra den slimete oljen, til en tørr pulveraktig form, som han kaller "budder" men det er nok dessverre ikke noe annet enn tørr-olje For de som ikke vet hva budder er, så google det opp. Verdens sterkeste cannaprodukt i historien!

http://www.youtube.com/watch?v=7HZh_k_nkZ0
Sist endret av Quetzalcoatl; 26. november 2008 kl. 18:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.