Tråd: DreamBox FAQ
View Single Post
Sitat av glenn
Hmm.... Du er sikker på at du får en tuner? Og ikke en annen form for set-top boks?

Vel, må du akseptere en av pakkene, så har du jo faktisk abonnement... så da ser jeg ikke HELT hva du trenger en dreambox til, men... Bortsett fra att det er en kul boks

Hvis du ikke har fått det med deg, så finnes det ikke public koder for øyeblikket, så ethvert abonnement gir deg flere kanaler enn man kan få free, ihvertfall fra de nordiske satellittene. Peker man parabolen mot andre steder (astra, hotbird) er det dog en del å få.

Men, bestemmer du deg for å gå fo dreambox, pluss får abonnement gjennom borettslaget, så er du mer enn velkommen til å dele kortet ditt med meg ihvertfall!
Vis hele sitatet...
hei igjen !
Nå er de folka ferdige med å sette opp parabol. Saken er sånn at vi må selv ringe til en service og bestille kabling til vår egen leilighet. vi må selv skaffe oss en dekoder eller hva det måtte være. Når det gjelder kanaler, så er det sånn at vi har 4 satteliter og vi har tillgang til alle 4! Hotbird, Astra og to til som jeg ikke husker navnet på.

Og da spør jeg, kan jeg bruke DreamBox nå?