View Single Post
jeg tror du bekymrer deg for mye jeg... jeg å har hatt mye erfaring med sniffing å bup å alt det der... har fått høre hele livet at jeg er gal... mamma sa "du er syk i hue gutten min.... hvis du ikke er det vill jeg aldri mer snakke med deg, for da er du gal" bup/barnevern har sagt jeg har adferdsproblemer, konsentrasjonsproblemer, personlighetsforstyrrelser, å di sa hele tiden jeg var psykisk syk++....
men selfølgelig hvis noen sier sånne ting så mye så tror man det selv til slutt... gikk rundt å tenka på d hele tiden... tenka "er jeg gal" for alt jeg gjorde... det blei værre å værre bare da... tok mye speed, å følte det blei enda værre, men så slutta jeg med speed da, å røyka noe heftige grønne budds, å tenkte at jeg er jo faen ikke gal jeg... hue går ikke bare i stykker... en mor som sier sånne ting til ungen sin beviser vell mer at hun er gal da, å det kan stemme litt... hun har dratt meg inn til alle innstuttisjoner å psykologer hun har finni, men jeg har ikke sagt et ord mens hun var der, men hun snakka som en foss... tror det var hun som trengte psykolog, men måtte bruke meg for å gå dit eller noe....

man blir gal av å tro man er gal... ikke tenk på det, så går det over... det er bare hue ditt som blir forrvirra hvis du går rundt å tror du er gal....

jeg fikk skikkelig angst å fikk vondt i hjerte å beina igjen en helg sånn som jeg får etter for mye greier... beina blei helt blå... men så var d en som sa: ta å slapp av da... hjerte stopper ikke vøttu,.. det sitter i hue ditt...
å når jeg ikke tenka mer på d, å ikke annspente meg så mye så merka jeg ingen ting....

jeg har trappa ned all bruk nå, å hue mitt er ikke ødelagt det hvertfall... eller litt treig i hue etter jeg røyker mye, men det går over det vettu ikke vær redd bare ikke ta mye pepper... det kan virkelig ødelegge... men det føler meg ikke gal etter det heller jeg da, men har jo slutta me d å da...
hurkommelsen min er ikke som før da.. den er litt "av/på" når jeg er trøtt,sliten,sulten, eller bare dritt lei så funker den ikke... da blir jeg skikkelig forvirra, men det er viktig me søvn å mat da så går d bra

hvis du slutter å bekymre deg går alt over... hue slutter ikke bare å funke vettu

en ting til som fikk meg til å tro jeg var gal var at psykeatrisk avdeling post 2 sa at jeg måtte være forskiktig med å ta amfetamin, fordi hele slekta til pappa (som jeg ikke vet hvem er, men dreper han hvis jeg finner han) var psykisksyke i hue, alkoholikere å narkiser... hele slekta til mamma er alkoholikerer, søstra mi er narkis... hva er oddsen for at jeg blir gal da? hehe... føkk ass... men uansett hvor mye piss leger å psykolger sier om deg, så må du finne det ut selv vettu... di vet ikke hvem du er eller hva du tenker å hva som fåregår oppi hue ditt selv om di snakker me deg 1 time....
alle sa jeg sleit så jævli å ikke kom til å klare meg, å mamma sa jeg var på stadie me rottene i kloakken :S ( skjønte ikke den helt jeg heller, men.. hmm...) men jeg er jo faen meg den eneste i hele jævla slekta mi som har fullført en utdanning da greit jeg strøyk halle skolen,hele livet, men mangla bare 1 fag det siste året, å da fikk jeg god orden å oppførsel for 1. gang så jeg klarte meg jo jeg... man blir ikke galere enn man gjør det til selv

bare tenk at du ikke er gal... tenk at du skal faen meg klare det jævla forpulte livet, å vise værden at du faen ikke er så mongolid i hue som di tror... ( d tenka jeg)

alt går bra vettu