View Single Post
Sitat av Marokk
Om jeg f.eks før har sniffet en del over tid, kommer hodet noen gang til å bli bedre eller er hodet ødelagt for alltid?
Vis hele sitatet...
Tja, jeg har i hvertfall alltid hatt litt problemer spesiellt med tall og person navn etter jeg dønka som 15-16 åring. Det er nå 20 år siden, og jeg kan ikke akkurat si at jeg er blitt noe "skarpere" på de områdene.
Så en løsemiddelskade er nok oftest permanent. Ikke det at det skaper noen problemer for meg i hverdagen, men det kunne kanskje gjort det for andre?

Jeg anser meg selv som en oppegående person, og er flink med praktiske ting og tekniske løsninger osv. Så logikken er det ikke noen problem med, det er kun tall som kan være "tunge" å få med seg.

Så dersom spm ditt var ment som om det er "ok" å dønke, så vil jeg si Nei. Det er ikke ok. Du får skader, enten mindre eller større. Hvor mye det vil "hemme" deg i hverdagen fremover i livet er det ingen som kan gi deg svar på. Men så er det vel også en av de farligste rusene du kan bruke også, da linjen mellom rus og død ofte er syltynn, avhengig av hva du ruser deg på.