View Single Post
Marokk's Avatar
Trådstarter
128
Var blandingsmisbruker før så tokk det som var og få untat noe heroin og sånne ting.
Men Livet mitt er ganske ødelagt fra før av pga oppveksten min og det som har skjedd de siste åra har jo splitta familien min helt.
Jeg har kun 2 ordentlige venner og noen venner og sånne by venner som jeg møter for og prate med men det er blitt mindre av det i det siste.
Jeg har egentlig en del venner men de er fra før. går ikke med de lenger men prøver og slå av en prat hvis e møter de men det blir ikke store praten.
Har kanskje vært litt annerledes enn de andre vanlige norske ungdommene så har vel jeg skilt meg ut på en liten måte.

Og alt er bare kaos i hodet mitt.
Føler at jeg ikke kan klare noe før jeg får personligheten min tilbake.
Jeg er ganske negativ for tiden ja. Det er fordi hele oppveksten min har vært en fiasko. Har hatt og har den beste støtte fra familien i alle år Og vi har vært en veldig god familie helt til 8-9 klasse.
Så når jeg tenker tilbake så har alt vært en fiasko. Jeg kan ikke legge dette bak meg og begynne på nytt. Hvertfall ikke før jeg har fått personligheten tilbake. Vil aldri få det perfekt, men kan få det mye bedre hvis jeg får tilbake det jeg hadde i hodet før jeg begynte og eksperimintere med ting.

Jeg har ett problem om at jeg sovner i 3-4-5 tiden og våkner opp ca 2-3 timer senere bare sånn pluitselig. hver morgen. Og da tar jeg noen trekk og så våkner jegg opp rundt 3 tia på dagen.
Har dårlig søvn.
Og livet er meningsløst for min del. Jeg har ikke noe mening i livet. Livet bare går sinn gang uten mening.

I noen perioder så kommer jeg opp. Men jeg går ned igjen uansett. Begge gangene jeg har dreve på med trening så har jeg gått opp, men er nå helt nede igjen.
Sist endret av Marokk; 23. oktober 2006 kl. 02:26.