View Single Post
Marokk's Avatar
Trådstarter
128
Dere har sikkert lagt merke til at innleggene mine er litt smårotete.
Jeg bekymrer meg kanskje litt for mye ja. Jeg tenker hele tiden og dete r på det livet jeg har hatt og hvordan fremtiden min blir. det tenker jeg på konstant.
Sluttet ifjor før vinteren egentlig, men har sniffet en gang iblant frem til litt før sommeren som må ha vært min siste gang.
Ble så fascinert etter hvert og for fikk så sabla sinnsykt med hallusjoner så jeg elsket jo denne drømmetilværelsen ganske godt og.
Ble avhengi på det ifjor sommer Da jeg begynte og sniffe for jeg syns det var deilig og gøy. Men etter hvert gjorde jeg det pga de depresjonene jeg hadde.
Legene fucker ikke opp.Livet mitt er på en måte ganske rotete nå. Går ikke på skole, er ute av samfunnet. Og går ikke akkurat med så mange "Normale" Ungdommer.
Går ikke med narkisser heller.
Går bare med noen få kamerater.
Jeg føler meg ikke så god lenger pga jeg ikke klarer og føre en samtale eller klare og fortelle om noe så derfor får jeg aldri ny dame eller nye venenr. Eller får sikkert nye venner men dame blir det vanskelig med.
Men det jeg vil er at jeg Kan fortelle historier , og prate normalt, og føre en normal samtale i ett sosialt samfunn.
Det er ødelagt ja. Men jeg vil rette opp i det hvis det er mulighet. Men mulighet er det ike hvis jeg aldri vil få tilbake noe av det jeg hadde der før jeg sniffet.

Men BUP leger fucker opp(Barn og ungdom psykologisk polyklinikk eller noe)

Petterøes3000:
Det kan godt hende faktisk!
For det siste halve året er da jeg ikke har klart og ført særlige samtaler.
Jeg tokk store doser hver dag med sovepiller som jeg skaffet på ulovlig vis hver dag.
Måtte ha store mengder for og sove og har brukt så mye sovepiller at jeg har ødelagt søvnen min.
Sist endret av Marokk; 23. oktober 2006 kl. 01:36.