View Single Post
ok det jeg mente med at du er "skyldig" er at den aktuelle betjenten ser å deg som skyldig, mer suspekt iallefall. å hvis du vet du er uskyldig er det bare å få det unnagjort.

sorry hvis jeg var uklar men sa vel heller ikke at man burde ta testen hvis man var skyldig? og sist i posten min sa jeg "ja de kan kreve dette", og mente at hvis det er alvorlig nokk må du nok ta den testen enten med en gang eller etter en rettslig avgjørelse. men teoretisk sett ville det vært helt bortkastet å vente til en rettslig avgjørelse var tatt hvis det aktuelle stoffet vaar for eksempel speed. da det forsvinner ette 1-3 dager uansett. fra urinen iallfall.

har vært i en liknende situasjon tidligere da ei jeg var sammen med var under barneværnet. og etter masse tull så ble jeg kalt inn fordi Barneværnet i all sin prakt hadde kartlagt mine bevegelser og omgangskrets. de mente da altså at jeg var en rusmissbruker og ikke kunne være sammen med hu jenta. de spurte om jeg var villig til og teste meg og jeg sa ja for og renvaske meg(var sikker på at den ville bli ren da jeg på den tia ikke hadd tatt noe de seneste dagene. de sa ingenting om hva som skjedde hvis jeg nektet... antageligvis ingenting.