View Single Post
Sitat av Tangaalf
haha, har du tatt heroin 100vis av ganger, så vil nok jeg kalle deg avhengig.. Kanskje du ikke selv tror det.. Men hvor lange perioder går du uten å ta en ny hit? Føler du deg utillpass dersom du ikke har tatt dette på en liten periode?

Ikke kom å si at du har gått opptil flere måneder uten heroin, og uten å ha fått abstinenser. Det tror jeg er fysisk umulig. Ikke det at jeg har peiling på heroin. Men første ganga tror jeg kan gå bra, andre ganga, kanskje. Tredje ganga, da er du på kjøret.

Er en grunn til at dette regnes som et av de farligste og mest vanedannende narkotiske stoffene som finnes der ute. Har også hørt at dersom du skal avvennes fra heroin må du gå på metadondrypp eller noe lignende i flere år etter. Ikke at dette er noe jeg har fått bekreftet, men mener at jeg har hørt det en plass.
Vis hele sitatet...
Sitat av fremad
Hvis du har gjort det hundrevis av ganger er det jo åpenlyst at du er helt avhengig, har lest på nettet at 99,9% er på kjøret etter 5 doser eller mer, leste også at suget aldri går ut av kroppen din heller, du kan være avhengig resten av livet, men likevel leve normalt pga. metadon osv.. Hadde du feks. klart å slutte "cold turkey" idag og hatt en hvit måned uten problemer? Tviler på det ass..
Vis hele sitatet...
Sitat av Don Veto
mxyzptlk: Du sier det går fint å ta heroin et par ganger i uken uten å være avhengig? Prøver du å være morsom?
Vis hele sitatet...

Jeg får lyst til å kalle dere idioter, alle sammen. Ja, jeg har tatt heroin hundrevis av ganger uten å bli avhengig. Ja, jeg har tatt det et par ganger i uka i månedsvis uten å bli avhengig. Nei, jeg har aldri hatt abstinenser.

MEN.. Som jeg sa i den første posten min i denne tråden er veien til Plata kortere enn mange tror. Tar du heroin noen dager på rad uten pause er du hekta. Det har jeg alltid passet på å ikke gjøre. Men jeg har flere venner som endte opp på nåla etter å ha bedrevet "safe røyking" en stund. Det er derfor jeg på ingen måte vil anbefale noen å i det hele tatt prøve det.

Men jeg syns dere er noen jævla kunnskapsløse idioter for det..