View Single Post
Sitat av El Capitan Vis innlegg
Whatever. Det var noen som sa det gikk an så går an å prøve. Hva er det med at alle skal være så i mot alt jeg skriver
Vis hele sitatet...
At "alle" sier deg imot kan jo være en liten indikasjon på at de fleste har et annet syn på saken enn deg. Ville tatt det til etteretning og kanskje gått litt i meg selv.

Når det gjelder saken så sympatiserer jeg mtp. hvor stort beløpet har blitt i forhold til det opprinnelige. Det er gode forslag i tråden på hvordan du kan løse situasjonen, selv om ingen er bra nok for deg som tydligvis ikke har lyst til å betale et rødt øre i omkostninger eller renter for en sak som er 6/7 år gammel.

Noen nevnte å fikse f.eks. 15000 i cash og si take it or leave it, det kan være måten å gå frem på for redusere beløpet.. Lindorff for har jo sett at du har gitt rimelig lett faen i å betale frem til nå så er ikke umulig at de vil takke ja til det.

Er ikke noen snarveier å ta her desverre/heldigvis.. Kjedelig for deg som føler at det er urettferdig, men heldigvis for alle oss andre som skjønner at dette må betales inn og har/villet gjort det i samme situasjon.

Har ingenting til overs for inkassoselskaper og måten de opererer på, men de gjør det med loven i ryggen så det er ikke stort du kan gjøre, trust me..

De ser såklart også på din livssituasjon når de beregner innbetalingsevne og som de ser det er at du lett kan ta på deg en ekstrajobb og betale ned små avdrag.

Lykke til, dette ordner seg, men du må ha en annen innfallsvinkel og faktisk innse at her må du ta tak i ting selv. En ekstrajobb har aldri skadet noen


Lindorf (og inkassoselskaper generelt) skulle vært bedre regulert og overvåket, men det er en helt annen diskusjon.