Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av GreenMan Vis innlegg
Her er min første plante. Er skikkelig fersk i gamet, kan noen bekrefte redsel/mistanken min om at jeg har en hann-plante?
Vis hele sitatet...
Beklager, men tror du har bommet, og fått en hann plante ja

Sitat av kanck Vis innlegg
Lurte på hvor mann kan kjøpe bra dyrke og gjemmested kullfiltre?
Lurte også hvor mye penger mann kan få for 200-300g pr plante på 20 planter i mnd? ^^ =)
Vis hele sitatet...
www.hempshop.no har jeg et bra inntrykk av.
Men hvordan vil du klare å få 200-300g per plante hvis du skal ha 20 stk, og de skal være ferdig iløpet av en mnd? Tviler på at du får noe spesielt annet enn en dårlig busk med kjedelige buds. Jeg toppa Chronic Haze'ne mine 26 ganger, alle 4. Da snakker vi kanskje 100g pr plante hvis jeg er heldig. og dette krevde også tolmodighet å og med at jeg måtte ha dem i Veg fasen i litt over en mnd. Og så er det 8 ukers blomstringstid, dette er da altså en totaltid på over 3 mnd og et utbytte med 4 planter på ca 400g..
Pris og slikt diskuteres vel ikke her på forumet av sine grunner, hvordan du vil tjene penger på å selge plantene dine blir ditt problem og tror ikke denne posten har noe særlig med salg å gjøre. Men heller hvordan man kan lære seg å dyrke disse nydelighetene, jeg kaller dem babyene mine. du blir fort knyttet til dem. Men for all del, jeg deler faen ikke på babyene mine med gata, vil du det ? Dyrking burde være for selvbruk bare, ikke oppfordres til å tjene penger på i ogmed at dette er veldig ulovlig. og det er ikke lov å gro disse plantene heller i norge, hvis det er der du er. jeg er heldigvis i et annet land med prosjektet, lovlig
Sist endret av vakleif; 15. mars 2009 kl. 21:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.