Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av LoveToGrow Vis innlegg
La meg starte øverst, det er neppe et eksakt antall planter som betyr at du får enten den eller den straffen. Det handler mer om som du nevner at det kommer ann på om du får forklart deg slik at det går under egen forbruk eller ikke. Jeg vet om flere som har hatt over 20 planter og fått dette som eget forbruk.
Vis hele sitatet...
Stemmer, fant nettopp ut av dette, og det er ikke vanskelig å overbevise politiet om at det er til eget forbruk så lenge du viser det med ærlighet og at du har problemer med stoffet. Dette kan hjelpe deg langt på straffeutmålingen..

Du snakker som du har erfaring med KC Brains seeds utendørs, og da skal jeg holde kjeft, men jeg har sett fantastiske avlinger i Norge med nettopp KC Brains's frø.
Vis hele sitatet...
Ikke veldig erfaring med KC Brains utendørs, men har følgt med på et prosjekt her i norge ang disse strainsene men det er klart du kan få dem flotte og fine, som du sier, de ble ganske bra de også, men forskjelden fra dem som var i drivhus til dem som ble plantet ute var stor, både kvantum og kvalitet. Hvorfor er jeg ikke sikker på, de som drev prosjektet har god peiling så jeg skulle ikke tro de gjorde noe galt.

kanskje det generelt er dårlig miljø for utevekst av cannabis i norge, med mindre vi får en flott sommer med 27-33 grader og 18-20 om kvelden. Har ikke så mye erfaring med uteplanting igrunn selvom jeg har prøvd. Men etter det jeg har plukket opp og erfart så vil du nok få det beste resultatet hvis du bruker profesjonelt utstyr som lamper,telt,vifter,co2-utvider

(fant faktisk helt tilfeldig, en beholder som slepper ut mellomsmå mengder med stoffet du har i beholderen til den er tom, slik at det er mye co2 i groteltet, noe jeg har lagt merke til at de liker veldig godt


Vil ikke på noe måte skryte på meg noe, men prøver bare å utvide den informasjonen og erfaring jeg har fått. Så jeg tar forbehold om at noe kan være feil selvfølgelig!! :P

Lite aktivitet her i det siste, hvor er folkene henne?

Får ikke inn bildene på dataen foreløpig, snufs, men skal forsette med dette idag. Tenkte du kunne fått sett dem LTG så du kan gi din mening, hadde satt pris på det. Kanskje du også legger merke til noe jeg mangler eller sykdommer jeg ikke har fått med meg! Bilder sier så mangt