Tråd: Groguide
View Single Post
La meg starte øverst, det er neppe et eksakt antall planter som betyr at du får enten den eller den straffen. Det handler mer om som du nevner at det kommer ann på om du får forklart deg slik at det går under egen forbruk eller ikke. Jeg vet om flere som har hatt over 20 planter og fått dette som eget forbruk.

Når det kommer til magnesium, må man nesten bare prøve seg fram, og hvor man bør begynne så man ikke gir for mye er allerede tatt med i denne tråden. Ja du kan fint ha en teskje pr 5 liter vann annehver gang du vanner selv om planten ikke viser mangel, og som jeg sa tidligere, om planten viser mangel, kan det være lurt å spraye plantene med vann og en knivegg magnesuim, hver dag. kan til og med blande litt pulver i jorda, før du planter.

Du snakker som du har erfaring med KC Brains seeds utendørs, og da skal jeg holde kjeft, men jeg har sett fantastiske avlinger i Norge med nettopp KC Brains's frø.

Og hva mener du med både de innerste og ytterste pistillene, pistiller/stigmaer er to "hår" som kommer ut av hver calyx/frøpod, og har i oppgave å samle pollen.