Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av LoveToGrow Vis innlegg
Ja det stemmer, jeg kan vel ikke gi deg noe særlig mer info en det jeg skrev, jeg pleier alltid ta minimum 8 uker før jeg blomstrer, har pr.dags dato ikke blomstret et eneste frø=)

Når jeg bruker SoG utrykket trenger ikke dette bety hydro SoG. Jo mmindre potter jo mindre planter. Dette gjelder også i jord=)

Søk på ScroG her på guiden og du vil finne den beste formen for "topping" siden du allikevel burde vente 8 uker før du blomstrer.
Vis hele sitatet...

Ja det var jo på en måte en litt dårlig nyhet også da, men regner med at yielden blir betydelig større også? Skal kjøpe digital kamera idag så jeg kan få lagt ut noen bilder Er vel det som er det interresange her xD jeg syns hvertfall det er veldig gøy.

Og en ting, har litt lyst til å legge til for de som har Noia for å plante for å bli tatt av politiet. Tilfellet du skulle bli tatt så er rammen slik:
19 planter - selvbruk - 3000 forelegg og destruerte planter
20+ planter - salg - 9000 i forelegg og status som "dealer"

Dette er det jeg har funnet ut av, noen som har noe mer info ang dette?
---------- KAN GODT VÆRE JEG TAR FEIL ---------

Btw så har det endelig blitt noe å ta bilde av, så i morgen regner jeg med at jeg kan få lagt ut noen

Sitat av hva Vis innlegg
engelsk salt(magnesium sulfat) kan fåes kjøpt på de fleste apoteker, kommer i pulver form.
Må nesten anbefale uk420, veldig bra forum. Her kan du lese mer om engelsk salt(dosering og bruk) -> http://www.uk420.com/boards/index.php?showtopic=65242
Vis hele sitatet...
Jeg følgte TLGs tips ang magnesium, du får kjøpt de i pilleform på apoteket og kan bare knuse pillene. Enklere måte å måle opp hva du gir dem, magnesium kan drepe planten din.

LTG - Hvilken dose bør jeg gi dem hvis dem viser mangel ?

Og er dette noe jeg bør tilsette i vanntilsettinga eller kun hvis de viser mangel? Tenker på at jeg bruker jord uten magnesium..

Sitat av LoveToGrow Vis innlegg
utidetfri: Din post er nr 919, og hvis du leser post 916 og 917, så ser du at jeg allerede har svart på dette=) Eneste jeg kan legge til er at KC Brains har noen flotte utendørs varianter
Vis hele sitatet...
Sant som du sier men jeg vil heller anbefale en strain som K2xHaze (regner med hermaditter(femnized) du skal plante eller var dette snakk om stiklinger?)
KC Brains tror jeg du vil ha problemer med å få dem slik som jeg renger emd du vil ha dem hvis du skal ha de utendørs desverre, med mindre vi snakker drivhus..

RESpekt: Nå er jeg litt usikker på hva du mener med innerst eller ytterst, men om du mener en enkel pistil, vil jeg tippe at siden fargeforandring skjer fordi pistillene tørker ut, at de starter ytterst. Kan jeg spørre hvorfor du lurer?
Vis hele sitatet...
Både de innerste og ytterste pastillene utvikler seg fra innsiden, for så å utvide til kantene(endene av pastillene)
Sist endret av vakleif; 4. mars 2009 kl. 14:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.