Tråd: Groguide
View Single Post
Såpass ja, i og med at planten reagerer såpass sterkt på mangel på megnesium at bladene så og si begynner å visne burde dette gi et tegn på at det er et viktig næringsmiddel! :P Men foreløpig virker det som at jeg ikke trenger å tilsette så alverdens. men tenkte en liten dose for å utsette problemet, skulle det dukke opp så får jeg gi dem en ny dose.

Ja det er mulig det er ny løsning på wicksystemet. Det jeg har fått erfart fra systemet til nå (etter 5 dagers bruk) vil jeg si at det er en kontrolert måte på å gi plantene vann "over tid" og holde fuktigheten rundt planten på et nivå den trives i. Det jeg vil tro er at den trekker konstant små mengder med vann og vanner de 2-3 første cm av jorden. Når kanna blir tom, vil plantene tørke ut i jorda og ta til seg veldig mye oksygen. plantet en ny chronic haze i dette systemet for 2 dager siden fra spira, (må vel nevne at spira ble veldig bra skryte). Uansett, så har den med dette systemet bare etter 2 dager grodd ut 2 bladsett etter kimbladene. Noe jeg følte var litt raskt etter bare 2 dager ? Mulig det kan være Strainsen, som du sier har du selv ikke så mye peiling på chronic hazen. Alt jeg vet om den er at det er en jævlig god røyk Hehe..

Ja jeg vil si ca 2 måneder til jeg er ferdig med avlen, siden jeg framskyver prosessen med et par metoder jeg kan skrive litt her senere. Veg fasen min går på 1-2 uker istedet for rundt 4 mnd. Mye av dette også fordi jeg vil at plantene skal være brede, og toppa for til det meste. LTG kan du legge ut noen bilder om hvordan jeg kan klippe plantene for å få dem til å gro ut nye stilker og slikt. har sett helt sykt klippa planter som har grener og buds overalt, har lyst til å prøve å få dem til å stoore