Tråd: Groguide
View Single Post
Jepp, hørte også litt med min mor ang det. Ser ut som det går ann å få kjøpt rene magnesium piller på apoteket, bare så det er bekreftet! Så blir en liten tur til apoteket imorgen
Ser ut som magnesium mangelen har gått vekk for øyeblikket, men for å være på den sikre siden får jeg kjøpe magnesium piller. Hvor viktig er dette stoffet for planten igrunn?

Problemet er bare at jeg ikke har tilgang til å lukke/åpne når som helst, og hvis jeg ikke får muligheten en dag så blir alt fucka.. Må kanskje invistere i en utsugsvifte desverre!

Når det kommer til vanningssytemer har jeg funnet ut av et som har funket så langt (og veldig bra) for de 4 plantene jeg har stående i 10L kanner. Har en 5L kanne rett over plantene og deretter tøystykker som går ned til hver plante og litt rundt i overkanten av jorden. Ser ut som plantene er veldig fornøyd med dette systemet foreløpig. De tar til seg vann og kannen er tom etter en het natt. Muligens de får litt for mye vann da? 5L på 4 10l dunker burde vel ikke være å overdrive, men da må jeg fylle 5L hver dag i og med at de faktisk drikker opp alt. Hvordan det fungerer etter veg fasen er jeg usikker på.

Tror nok kanskje jeg bare skal satse på vanelig curing. Klarer jeg å vente 2 mnd nå for å få dem flotte, skal jeg klare 10-12 dager til når de er høsta men skal nok ikke se bortifra at jeg prøver et par bøds med metoden din bare for spenningens skyld

Er det ingen andre på forumet som har noen prosjekter på gang ? Følte jeg var ganske alene her