Tråd: Groguide
View Single Post
Det stemmer som du sier, mangel på Magnesium resulterer i at bladtuppene bøyer seg oppover og solbladene vil miste sin grønnfarge, mens årene holder seg grønne.

Den eneste og letteste måten jeg kommer på, er å dra på apoteket og si du skal ha magnesium tabletter, bare sjekk at det er det eneste som er i de tablettene du får. Jeg knuste alle tablettene og puttet pulvere tilbake i beholderen. Jeg brukte en strøken teskje pr. 2 liter, men prøv deg frem. Til mangelen avtar, man kan også bare ta en liten klype pulver mellom to fingre og tilsette dette en sprayflaske på 0,5l å bruke dette som bladspray.

Spray er jo seff kun for planter som ikke blomstrer.

HVorfor kan du ikke gjøre samme greia med teltet når du blomstrer? Må bare huske å lukke døra FØR lyset slukkes, om ikke vil jo tempen synke når lyset går av

Når det gjelder curing er jeg nesten fornærmet=p Står om det på første side i denne guiden=) Anyways, nei desverre er det ingen måte å cure raskt på, det er litt av vitsen med curing, holdbarehet og smak skal komme lenge før hastighet, men det er helt klart du kan løsne noe buds sette de i et glass og sette en vanlig vifte rett inn i glasset og budsa er ferdig på noen få dager.

Meeen, den vil være "stram" for halsen, den vil ikke ha samme effekt og heller ikke smake det samme som om du curer over 14-21 dager. Så man får vel ikke "prøvesmakt" på det ferdig produktet, men man får røykt fort.