View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Xasma
9/11 var ganske reel for meg. Men nå har jo jeg også vært borte fra dataen i mitt liv, og tro meg. Det var EKTE. Så den er reel.
Vis hele sitatet...
Reaksjonen i etterkant var heilt på trynet, og mange av sikkerhetstiltaka er whack-a-mole eller sikkerhetsteater. Skjerpa sikkerhet på flyplassar? Javel, då får ein angripe buss, t-bane og tog. Åja, det er gjort allerede ja... rart korleis terroristane lærer! Eller kva med å sprenge et par kg dynamitt i sikkerhetskontrollen på gardermoen? Sikkert effektivt det også? Eller ta en tilfeldig buss. Eller et tilfeldig kjøpesenter.

Oh, ja. No kan dei ikkje kommunisere via offentlege kanaler uten at det blir spora kven dei snakka med. Synd. Då får dei vel ta i bruk telefonkioskar, slik at dei må stå ute i kulda i det minste. Eller kommunisere på ein slik måte at det ikkje kan sporast (t.d steganografi + bilde på et populært forum = 100000 mulige mottagere). Eller bruke walkie-talkies med krypto. Eller bygge HAM-radio. Eller kommunisere IRL.

Eventuelt så gir kanskje folk som er villige til å ofre livet for noko faen i mogelegheita for et par år i fengsel, eller til og med dødsstraff?

Spørsmålet mitt er på kva i helvete for måte det gjer oss tryggare å kunne finne ut kven nokon prata med. Einaste svaret eg er istand til å komme opp med er at det gjer oss ikkje tryggare på nokon som helst måte. Derimot opner det opp for lettare sensur, og andre overgrep frå staten si side.