View Single Post
Lurer egentlig på hva verdi det har for myndighetene å overvåke befolkningen på en slik måte.
Jeg greier ikke å tro at det er for å ta kriminelle, og terrorisme. Det er ihvertfall ikke den eneste grunnen.

Morsomt å se hvordan folk lar seg skremme av terrorisme, ikke at norge er verst.
Sannsynligheten for å bli drept pga terror er meget liten, usannsynlig liten.
Man kan heller reflektere litt over hvorfor situasjonen er slik som den er i dag, og hva som følger med.
Terrorisme har blitt et politisk verktøy i noen land, og det blir brukt til å skremme og få folk til å føle seg utrygge.
Folk gjør mye rart når de søker etter sikkerhet og trygghet, og alt mange gir opp nettopp for å få en viss trygghet. Eller en falsk trygghet spør du meg.
Det blir dog interessant å se hvor dette ender, vil folk reagere og kreve mer frihet. Eller er alle likegyldige og lar seg ''kontrollere''. Det er skremmende mange som har den tankegangen ; Jeg gjør ikke noe galt, så da betyr det ingenting. Dere forstår virkelig ikke hva dette dreier seg om....
Jeg er ikke overrasket over at mange egentlig gir blanke faen i hva som skjer, ihvertfall så lenge man føler seg trygg. Da er det mer spenning i idol.

Tror ikke at man vil få en slik overvåkning i norge, ihvertfall ikke med det første.
Viss det skulle skje så sier jeg adjø til denne steinrøysa.
Sist endret av sneipen; 5. januar 2008 kl. 20:05.