Tråd: Ayahuasca
View Single Post
Hei!

Mulig jeg kunne lest meg frem til svar på de tingene jeg vil spørre om nå, men er ikke så god på å lete og tolke all info her inne, så jeg tenkte å konkretisere litt det jeg lurer på.

Jeg har lenge vært interessert i Aya og DMT.

Nå har det seg sånn at jeg reiser via Amsterdam med jobben, og tenkte å ta en natt der neste gang jeg drar hjem om ikke altfor lenge.

Jeg vurderer å handle med meg ingredienser til Aya der om jeg finner det, og ser såvidt jeg kan skjønne av info på nett at det skal la seg gjøre.

En ting er at jeg neppe er klar for Aya riktig enda, og har heller ikke planlagt hvordan det skulle skje i hjemlandet da jeg helst skulle gjort det i Peru eller Brasil under kyndig oppsyn og veiledning.. Men uansett er dette sikkert siste mulighet å droppe innom Amsterdam gratis på en stund, så jeg vill gjerne benytte sjansen til å handle litt.


Spørsmål..

Vil ingredisnser til Aya skape store problem i tollen om jeg blir stoppa? Sånn lovmessig annet enn at jeg evt mister det? Eller kan de ikke ta det kanskje..

Er det fortsatt mulig å handle det i Amsterdam på smartshops? Hørte sopp har blitt ulovlig fra årskiftet..

Er det lang holdbarhet på ingrediensene? Er det lang holdbarhet på ferdig te? Hvordan oppbevare i såfall..



Alle tips, råd og idéer rundt dette tas i mot med takk, og om noen har idéer om hvordan en førstegangsreisende skal forholde seg til dette om jeg får det med meg, så tips meg gjerne om det og..hvordan arrangere det hele.
Evt PM meg..


Mvh Hux