Tråd: Ayahuasca
View Single Post
Nå vet ikke jeg så veldig mye mer om psykedelia enn det jeg har lest, og selv da føler jeg ikke at jeg kan mer enn 10% av all informasjon rundt det.
Jeg har prøvd en del sopp, og salvia. Men thats it liksom.

Ayahuasca er noe jeg har stor fasinasjon for, og ikke minst noe jeg virkelig har lyst til å prøve før jeg dør. Grunnen er at jeg vil se hva det kan gi, Eventuelt om det faktisk gir meg noe positivt, noe jeg er ganske sikker på.
Samtidig føler jeg det kan åpne nye ide'er og kanskje åpne dører som er stengt nå (Som jeg kanskje ikke visste var stengte.)

Jeg tok et lite søk på youtube rundt Ayahuasca, og fant et klipp fra filmen Blueberry eller også kalt renegade, hvor det visstnok er en mann som drikker Ayahuasca http://www.youtube.com/watch?v=736NKsK86Uk - Det jeg lurer på er om dere som har prøvd ayahuasca ser noen ting eller ting film klippet prøver å fremheve. Dette er kanskje den mest Fiksjonelle trippen jeg har sett på film, Men jeg mener alikevel det er sykt bra visst, uten at jeg vet hva som egentlig skjer når du drikker ayahuasca. (Har lest tripprapporter, Men sammenligning mellom klippet og trippen, er det noen likheter?)