View Single Post
Prøvde syntetisk THC i går, anbefales ikke, havnet på sykehus etter to trekk.
Hadde den sykeste bad trip det er mulig å få. Helt jævlig, trodde jeg skulle dø, alt skjedde om og om igjen, jeg visste ikke hva jeg var, om jeg levde.
Eneste jeg følte var smerte og frykt, jeg prøvde og angripe broren min når han prøvde å få meg til å legge meg, jeg visste ikke hvem han var, eller hva han var, jeg trodde han var en hallusinasjon, og at det mørke smertehelvete var eksistensen jeg hørte hjemme i. Jeg trodde "livet" mitt gikk ut på å oppleve samme "loop" om og om igjen, for evig. Han spurte om det gikk bra, klarte ikke å svare, men jeg tenkte "NEI!, ja, kanskje, hvile."
Det føltes ut som om dette gikk om og om igjen i flere timer. Jeg hadde også flere ting som gikk i "loop", men det blir for fucka til å få ut i ord.
Det føltes også ut som hver "loop" var et nivå, og at jeg måtte klare å bryte ut av "loopen" for å komme til neste, i et håp om å komme tilbake til den ekte verden. Hjerte begynte å banke som faen, jeg fikk på en eller annen måte broren min til å ringe etter lege. På sykehuset husker jeg at legen sa at pulsen min var 170 over ett eller annet, og det var etter jeg hadde roet meg sykt ned. Jeg kunne heller ikke bevege meg, jeg var helt fastlåst, med unntak av ufrivillige spasmer og angrep på broren min. Seriøst, hold dere unna syntetisk drit.