View Single Post
Sitat av Hvemhvaufo Vis innlegg
Jeg skjønner somregel ingenting på ket, alt er rart, og jeg tenker alltid "liker jeg egt dette, hva er det som egentlig skjer"
Hvis K-hole er type blacke ut mens man halvveis er våken/sier ting/tror du er andre steder osv, så kan det skje fort på god ket.
Det er et spesielt stoff og noen elsker det, jeg synes ikke det er så veldig gøy. Små doser er deilig, men blir fort veldig vanskelig å gjøre eller skjønne hva som egentlig skjer. Og ja, veldig vanskelig å forklare, som sagt spør jeg meg selv det samme når jeg er på ket, så må nesten bare prøve. Er som å forklare syre til en som aldri har tatt det, umulig.



Tipper opp mot 0.3 - 0.5 og spørs veldig på keten og, har fått mye forskjellig..
Hvis det jeg tror K hole er så har jeg nådd det ved 7-10 linere, pleide kjøpe 1g og det var svært lite igjen etter en kveld somregel.
Vis hele sitatet...
Da må jeg si du har dårlig ketamin om du må opp i en halving for å komme i k hole..

Men dere som får utblanda ketamin, få dere ny dealer... Ketamin er vel en av de få tingene jeg har vært borti som jeg ikke har fått utblanda.
Nå hadde jeg riktignok gode kontakter som fikk rett fra produsent i India, men heller ikke de blanda det ut, har forsåvidt ikke fått det når jeg har skaffet av andre heller. Har fått varierende styrke men det har nok vært produsenten sin skyld men aldri hatt noe klage på. Men ikke kjøp av småhustlere på gatenivå som selger bare for å tjene mest mulig spenn på hva som helst, Emma ket rc sopp syre og ting man skal ha det gøy eller en spesiell opplevelse bør skaffes i disse miljøene.
Et skikkelig inngrodd ture hue går ikke inn for å bygge deg, de vil ofte bare dele disse opplevelsene, ofte billigere også