View Single Post
Sitat av Blå Gummitenner Vis innlegg
Alle mennesker er ikke like mye verdt, egentlig. For eksempel burde man ikke få like mye straff for å drepe en fyr med svak viljestyrke (altså en røyker, en spillavhengig eller en alkoholiker) enn hvis man kverker en viktig person som en lærer. Burde egentlig være en tabell på det, slik at man studerte hvor mye offeret var til nytte for samfunnet. Fler eller ferre år ettersom hva personen innfrir.

Snuser: -2 måneder straff
Røyker: -5 måneder straff
Alkoholiker: -1 år straff
Bruker narkotika: -2 år straff
Har fadderbarn: +2 måneder straff

Hvis det hadde vært slik hadde det til slutt ikke vært straff for å kverke idiotene i samfunnet, og vi hadde fått kvitta oss med noen tapere.
Vis hele sitatet...
Hvor er minus KP når man trenger det? Hva er det du sier her?

Altså når jeg har et fadderbarn i mitt navn, noe jeg har. Så betyr det at jeg kan velge meg en uvane? Og jo flere uvaner jeg får, så må jeg kompansere for dette med flere fadderbarn? Riiiiight...

Dessuten er de tingene meget subjektiv. Bare pga. av dine fordommer og trangsynhet mener JEG at jeg kan drepe deg helt gratis. For jeg bruker ikke tiden min til å snakke ned om folk jeg aldri har møtt helt uten begrunnelser, ja selv om jeg røyker og snuser. Og jeg skal ikke gjøre det med deg heller. Det er ikke min mening at du er verdt mindre pga. at du har dine meninger. Men jeg bare snur på det så du skal se poenget.

Og tilslutt et lurespørsmål, er du for dødsstraff?
Sist endret av murloc; 24. mars 2009 kl. 16:02. Grunn: Skrive feil i første setning, KONGE!