View Single Post
Ikke alle er like flink til å søke, for nyere brukere så er en del mest opptatt av å "komme i gang" med å vise sitt ansikt her, derfor kommer det gjerne de samme trådene opp med jevne mellomrom, bare med forskjellig tittel og forfatter. Kvaliteten på trådene varierer jo også mellom de nyere og gamlere brukere, her, som på alle andre nettforum.

Ikke glem at admins har et liv utenom å moderere her på forumet, og reglene blir jo utprøvd, tøyd og strammet ettersom det behøves. Hadde det ikke vært for linja crew holder, hadde jeg nok ikke gidder å tilbragt mye tid her. Om forumet er kjedelig eller ikke varierer jo fra hvilke interesser den enkelte bruker har. Mens noen folk storkoser seg med å teste nye spennede rusmidler og metoder å spenge av seg fingre, syntes andre, derimot meg, at det er helt uinteresant.

For min egen del så kunne jeg ikke brydd meg mindre om pyro og rusforumet, det er først og fremst dataforumet, og det å hjelpe andre folk med datatrøbbel, som jeg "henger" her for. Det nso sier om modning ligger det mye sannhet i, min første tråd her på forumet var faktisk en request på cs cheats om jeg ikke tar helt feil. Idag ler jeg jo av sånt, samtidlig som jeg ser andre ferske brukere skrive de samme dumme tingene som jeg gjorde, uten at det var like mye tabu som da jeg var njub.

Artikler og guider finnes det en god del av, med mye relevant innhold, men mange av brukerne her er faktisk ikke klar over innholdet av de faktisk kan svare på en god del av enkelte "msn-tråder" osv som forekommer.

Pr0nforum er noe av det siste vi trenger tilbake hit, det finnes så mye der ute på nettet at det burde ikke være noe problem å finne det uten å innom hit.

Det var iallefall mine meninger og tanker rundt dette emnet.