View Single Post
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av CoDEmASTeR
Hva når tråder med bra innhold blir slettet? F.eks. som jeg nevnte i første posten min, tråden om SQL injection?
Det er flere andre også, men jeg kommer ikke på de akkurat nå
Tråder som rett og slett ble for "skumle"
Vis hele sitatet...
Siden jeg ikke finner noen tråd som inneholder ordet "injection" som passer den beskrivelsen (jeg sql-injecter databasen og henter frem "slettede" tråder, som i realiteten bare er skjult) er det veldig vanskelig for meg å svare på dette spørsmålet. Jeg syntes dog å minnes en tråd i den sjangeren for ikke så alt for lenge siden, og den var skrevet på hardcore sms-språk, så kanskje det er den du tenker på.

Jeg hadde ingen planer om å kommentere denne "yet another nff er lammere" tråden, men når har det seg engang slik at ting skjelden blir som jeg har tenkt det.

Jeg minnes også en nFF som var spennende, mystisk og veldig undergrunn. Det jeg dog, tydeligvis, i forskjell til deg besitter er en evne til å se meg selv utenfra i denne situasjonen.
Disse fantastiske trådene som du henviser til hos archive.org var vanligvis gjennomsyret av svada og det jeg i dag kaller newb-faktor 4.
nFF var ikke bedre, jeg var yngre, jeg var mer uvitende, og jeg var dummere. Det var også du, og alle andre som har vært medlem her i lengre tid.

Mange nye medlemmer sitter med akkurat samme følelse om nFF som det jeg beskriver i første setning i forrige avsnitt. Kanskje nFF ikke har warezforum lenger, men public warezforum har aldri vært undergrunn.

Det er en grunn til at man ikke lar 18-åringer kjøpe sprit, men det er helt greit når man er 20. Man modner med tiden.

Syrlige kommentarer som "denne blir vel slettet også" kan du spare deg for.