View Single Post
Jeg har i det siste lagt merke til at Freakforum inneholder mindre og mindre interessant stoff.
Alle trådene ser ut til å gjenta seg gang etter gang..
Det virker som om jeg hver uke ser en ny tråd om en eller annen som enten:

- Ikke får MSN til å fungere over nettverket på jobber/skolen
- Hvordan "hacke" skolens server !!11one zomg
- Salpeter ditten, Salpeter datten.. hvor får jeg tak i bomber.
- cs lagger..
- <insert lame treadname here>
- Prøve hasj for første gang, hvordan få bort røde øyne

Ting blir liksom tatt opp gang etter gang, problemet er at nye tråder startes om igjen.. det virker iallefall slik.
Det føles som om NFF ikke er det samme det engang var, det er føles ut som om jeg kommer hit og får slengt old-news på forsiden hver gang jeg entrerer.
Andre forum med liknende innhold klarer å fjærne seg med like tråder, grunnen til dette er fordi de har strengere admins.
De hyggelige menneskene som drifter NFF idag har sikkert bedre å fore på enn å slette tråder, men det er da en del i crew-mannskapet som kan ta et nazi grep på de idiotiske trådene og brukerne som ikke klarer å poste i en eksisterende tråd og lager en ny.

Ting som Nichotins bidrag til tirsdags historier var et genialt opplegg som virkelig fikk smilebåndet til å rykke på seg.
Skulle ønske BVP-magasinet kunne dukke opp igjen.
Flere artikler og guider ville sikkert ha tilltrukket seg mange nye medlemmer.
Det virker som om det er helt tørt for slike ting for tiden.
Jeg skal prøve å få bidratt med noe selv, men er ikke det flinkeste mennesket til å skrive lange artikler eller godt forklarte guider.

Jeg er nok ikke det mest aktive medlemmet her på forumet, heller har ikke bidratt med noe spesielt.
Men jeg liker meg her- og de andre medlemmene og synes dette stedet begynner å bli litt kjedelig, tenkte kanskje noen hadde like tanker rundt emnet?

PS. Kan pr0n forumet komme tilbake? - vær så snill.