View Single Post
Har bare et par år med erfaring så dette blir bare personlige tanker!(Noe jeg synes det psykedaliske/spirituelle tross alt er uansett. Alle har sin egen virkelighet og alle opplever møtet med disse forskjellig stoffene annereledes)

www.erowid.org er en kjempe side for diverse info om tripping og andre rusmidler. Les mentalmelt sin tråd angående tripping som oppsummerer alt veldig bra -> http://freak.no/forum/showthread.php?t=116024 Nederst der linkes det videre til en annen tråd om gjennomførelse av selve trippen.

Jeg vil si, så lenge du føler deg komfortabel med hva du skal gjøre og du føler for å gjøre det så les deg opp om det, vent til tiden er riktig og gjør det. Husk når du først har tatt det er det ingen vei tilbake, så er det bare ta det som kommer og vente til etter turen med å angre(noe jeg føler på at under riktig forutsetninger du ikke kommer til å gjøre) Det er farlig å hoppe av berg-og-dal banen i fart!

Har ingen erfaring med LSD, men med forskjellig sopp(mest av flein). Det er helt klart at hjernen jobber i en annen tilstand, som det står i den artikkelen om likhet mellom en tripp og meditering vil jeg helt klart si ja. Du kommer veldig dypt og uforstyrret inn i tankene dine og kan komme til bunn uten forstyrrelser fra omverdenen om hva du virkelig føler om en ting(dette kan være alt og ingenting, tror nok det er veldig invidiuelt men jeg har fått mye ut av det grunnet jeg har alltid tenkt på ting rundt meg, hvordan ting er og hvordan ting ikke er osv. Har alltid vært litt filosofisk for meg selv). Jeg føler at disse stoffene river ned veggene i huset vi har bygd rundt oss om hvordan alt _skal_ være.(Noe vi selvfølgelig har bestemt selv, vi har definert alt rundt oss, og ikke alltid er den ene sannheten). Hjernen vår filtrer bort mye informasjon som du ikke bevist legger merke til lenger dette blir på nytt åpnet for nye impulser. Som sagt er dette inviduelt, kanskje det hjelper deg kanskje ikke. Men du har troen på dette virker det som og et åpent sinn så kanskje det er noe for deg. Det er bare du som kan vite. Ville hvertfall ikke startet med en for lav dosering, noe rundt middelsnivå for å virkelig starte det(men gjør som du føler).

Dog, dette er virkelige kraftige saker som kan ryste grunnmuren av din virkelighet. Det er mange som kan blir skremt av dette, men følg følelsen din!
Altså ikke noe man gjør uten mål og mening(synes jeg), og ikke bare for moroskyld.

Det er masse lesestoff om dette på nettet, kommer ikke på noe i farta men du finner frem hvis du prøver
Sist endret av hva; 7. oktober 2010 kl. 09:54. Grunn: liten skrivefeil + masse kommafeil som ikke blir rettet hehe