View Single Post
Sky
Sky's Avatar
Trådstarter DonorModerator
Sitat av H2O Vis innlegg
Mine tripper på psilocybin startet med "klisjeene" også, kjærlighet, gladere i folk osv. Men etterhvert nå som jeg nylig har dratt på og gått helt "McKenna" og tatt skikkelige doser, så har de spontant tatt en så absurd og abstrakt, spesifikk vending at jeg må konsultere med folk som har mer peiling på magick og demoner før jeg i det hele tatt kan ta meg den friheten å dykke inn i dette igjen. Og jeg ante virkelig ikke at dette var mulig, og hvordan det kunne manifestere seg! Men jeg vet sikkert at jeg ikke bare agerte/placeboet det frem. For vilt. Alt for vilt. Dette var på en måte både over meg og i meg.

Når man tror man vet hva dette går ut på, så snur det jaggu, og gir deg en saftig overraskelse! DET kan jeg skrive under på! Men sånn hva den innsikten har gitt meg, så vet jeg hvilken type litteratur jeg skal jobbe med, samt at jeg har nok kunnskaper inne til å utforske og forstå ganske mye, og innsikten har vel gjort meg obs på at det på en besynderlig måte er min plikt å gjøre unna dette arbeidet.
Vis hele sitatet...
Spennende! I hvilke doseringer har du hatt disse opplevelsene, og om du har lyst eller har muligheten til å forklare noe av det - hva er det som har skjedd, hva var budskapet og hvordan har dine senere eksperimenter (om noen) utartet seg?