Tråd: Piczo Hacks
View Single Post
isars's Avatar
Trådstarter
239
PICZO & GOOGLE HACK

Jeg har browsa litt rundt på nette etter flere script hacks som kan brukes til hacking av piczo. Jeg så en film fra YouTube hvor noen hadde brukt et JavaScript for å kunne få Google logoen til å fly rundt på google siden. Dette var da et script som ble skrevet i URLen når du var inne på Google siden. Scriptet fungerer ikke bare på Google men også på Piczo, litt gøy å se alle bildene fly rundt på skjermen.

Nå kommer det som har med Piczo å gjøre, det er nemlig mulig å legge dette scriptet inn i noen gjestebøker også få hele gjesteboka til å fly rundt hver gang noen går inn i gjestebooka til den personen. altså en hack som blir på siden.

Til nå har jeg ikke klart å finne ut helt hvordan dette scriptet må plaseres, men jeg gir dere alle scriptet så dere kan leke dere med det.

Kode

javascript:R=0; x1=.1; y1=.05; x2=.25; y2=.24; x3=1.6; y3=.24; x4=300; y4=200; x5=300; y5=200; DI=document.images; DIL=DI.length; function A(){for(i=0; i-DIL; i++){DIS=DI[ i ].style; DIS.position='absolute'; DIS.left=Math.sin(R*x1+i*x2+x3)*x4+x5; DIS.top=Math.cos(R*y1+i*y2+y3)*y4+y5}R++ }setInterval('A()',5); void(0);
Det skal ligge en Film inne på YouTube som viser hvordan dette gjøres, jeg fant ikke den filmen jeg en gang så, så hvis noen finner en god veiledende film for dette, kan dere sende meg den på PM så skal jeg legge den ut her.

[COLOR=Red]VIKTIG:[/COLOR] Jeg håper du vil dele erfaringene du gjorde med scriptet, til oss andre!